Thursday, November 6, 2008

Lukisan Apa Tu???

Photobucket

Hisy...hisy...lukisan apalah agaknya tu kan?heheh aku lukis smlm lukisan tu.Eh! ada yg mengutuk saya ya? huhuhu Lukisan apalah agaknya tu kan?. Kalau tak reti melukis tak payah tunjuk hahaha.Kalau diperhatikan pada gmbr yg berada di bhgn tengah tu, ianya berbentuk perahu.Aku nak naik perahulah, tak pernah pun naik huhuhu.Aku membayangkan aku naik perahu dan jauh membelah lautan.Ah! hanya bayangan. Sebenarnya 2,3 hari ni aku rasa tak hepi sgt...ntahlah kenapa dgn diri aku ni!byk sgt masalah dunia yg melanda, yaLah pasal maksiat, bunuh membunuh,perang sana perang sini dan macam2 lagilah yg membosankan dan tak berkesudahan.Eh! itu ke yg aku fikirkan hingga aku rasa tak happy?. "Biarku berdiam saja dariku berpura-pura ku jauh dari gembira".Ala...kalau nk gembira senang je, jom dgr aku nyanyi lagi hehe "Kalau rasa gembira tepuk tgn, kalau rasa gembira tepuk tangan, kalau rasa gembira beginilah caranya kalau rasa gembira tepuk tangan" hehehe Aku pun tepuklah tangan kan sebab nk bg gembira sikit, apa susahnya kan?.
Apa yg aku fikirkan sebenarnya?. Hanya aku yg tahu.Lukisan di atas tu menggambarkan betapa bercelarunya otak aku masa ni!.Tapi...aku masih boleh buat lawak dengan kawan-kawan di blog yang aku kenali secara maya tu!.Insya Allah suatu hari nanti kalau diizinkan olehNya aku mahu juga berjumpa dengan mereka, tak kiralah mereka penulis ataupun tidak yang penting aku dan mereka ikhlas dlm berkawan.Itu yang aku harapkan.Dan...aku juga dah lama tak berjumpa dgn kawan2 lama masa bljr di ITM dulu (sekrg UiTM) dan ada yg dah terputus hubungan.Cuma dengan Fidza saja yg aku hubungi, tak pernah putus, cumanya kami tak pernah berjumpa, adalah dalam 13 tahun.Lama kan?.Tak kisahlah kalau tak berjumpa, asalkan dia tak lupakan aku sebagai kawan dia, pada aku sudah memadai.
Hah...bila tak berhubungan dengan kawan2 bertambahlah tak gembiranya aku.Tak mengapa, sabar2 satu hari nanti, aku yakin dan pasti aku dapat jumpa juga dengan mereka, Fidza...kau jadilah pengatur rancangan nanti ya!hehehehehehe gelak besar nampak?.Yalah...aku nak gembira sekarang.Jom bertepuk-tepuk tangan menandakan kegembiraan huhuhuhu

2 comments:

seriadriani November 7, 2008 at 6:59 AM  

salbie, tak pernah naik perahu eh?
uiiii... best woooo
kecik2 dulu selalu naik eprahu masa main air bah.
lukisan tu? nampaknya kita sama la... kepala akak pun bercelaru cenggitu gak.

Salbie S November 7, 2008 at 7:32 AM  

mana prnh kak, kalau akak ada perahu yg akak beli ke, blhlah ajak saya gi main air bah ya?hahahaha lukisan tu? susah nak ditafsirkn kak, melukisnya senang tp nk tafisrkn apa yg ada dlm kepala hotak saya masa tu Tuhan saja yg tahu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP