Thursday, November 6, 2008

Jodoh

Ah! bosan aku bila ditanya tentang tajuk di atas.Aku tahu, korang tahu, mereka juga tahukan bahawa jodoh pertemuan ajal dan maut semuanya terletak di tangan Tuhan.Apa masalahnya?. Bukannya aku tak pernah fikir pasal tu semua, sentiasa aku fikirkan, cuma aku malas nak mengeluh sebab mengeluh tu kan tak baik.Akukah yg bersalah dan perlu disalahkan? Ah! aku tak ada jawapannya dan aku dah malas nak membincangkannya.Kalau turutkan amarah, hee...dh lama aku fire mereka dan keluarga mereka hehehehehe

3 comments:

arianna adrizal November 6, 2008 at 1:39 AM  

cuba kena kat batang idong depa sndri br tau!

syimasyawal November 6, 2008 at 2:02 AM  

salam Salbie S!

akak dah datang ni... kui kui kui
berjaya juga akhirnya... eh mana C box ni? kalau tak leh tinggalkan pesan kekekekekeke

jodoh? hmmm akak dulupun umur 26 tahun baru kawen nasib baik nak ingat kawen kalau tak membujang ler.... sebabnya sepupu akak ada yang jadi anak dara lama kekekekekkee tak heran dah....

Salbie S November 6, 2008 at 2:44 AM  

Arianna=batang hidung diorg mcm batang penyapu kot?hehehe adusss...u kalau kawen jgn tk jemput aii plak...jemput aii mkn jemput2 pisang pn ok lah! heheheh

kak syima=wsalam kak Hah blh pun msk, muat jugak ya?btw terima kasih sudi jenguk umh saya yg tak seberapa ni hhehe saya dh try buat tp tk dpt, cbox cbox sgt tak payah buat lah CBOX haha akak ajarkn lah saya camne.Kak Seri dah ajar, tp saya dh rasa hampeh ni sbb tak blh jugak.Nanti sy cuba lg kalau boleh bolehlah, kalau tak boleh boleh blah lah heheheh kira muda gak akak kawen saya dh melepasi umo tu kak, jadi...diam sajalah!hehehe mls bising2 skt telinga huhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP