Saturday, November 22, 2008

???Perutku?Apa?Dah?Jadi???

Aduh...sakit perutku hehehe woit!!! apsal gelak pulak.Aku tahulah aku ni suka buat lawak tapi yg ni serius bkn cobaan tau ! yg benar dong! hari ni saja entah berapa kali aku menghadirkan diri ke bilik 'mesyuarat' cik tan hahaha penat aku kat bilik mesyuarat tu!.Sakit giler perut aku ni, hisy...sabar jelah!!!
Aku salah makan agaknya.Huh...mkn salah, tak mkn salah jugak.Sabar jelah!!!

Photobucket
Masa: 2.20 am.Lokasi beroperasi:dapur.Nama pesakit:Bie.Wad:Tandas 7
hahahahah
Gelas je tls nescafe tapi yg tu air teh o buat ubat skt perut.Tapi letak gula gak hahaha.Seingat aku kalau sakit perut mcm yg aku kena ni kena minum air teh pekat tanpa gula, tapi aku letak sikit gula, oit! mana tahan beb.Akhirnya aku telan jugak dgn muka yg 'cun' gila...eeee tak sukanyalah aku huhuhuhu


Photobucket
Eh! nak jugak bdk kecik ni enter frame tuh! piat telinga br tau! hehehe
aku yg sakit
perut dia boleh 'menganjing' aku pulak.Korang tahu ke 'menganjing'
tu apa maknanya?. Apa Zue?.Berkawan dgn anjing?hahahah
apalah u...nk kwn dgn anjing apa ke hey nya minah wei!!! hahaha
berani ke nak kwn dgn anjing?.Ala...tgk anjing pn dh kecut perut ada ht nak kwn dgn anjing...aukaukaukauk....hisy...jgnlah anjing ni saja je tau nak menyalak plak di pagi2 hari ni!
.
Kalau nak tahu, maknanya ialah mengejek.Ah! aku benar2 sakit perut ni dia 'menganjing' aukaukauk plak.Aduh! ini benar2 bkn cobaan...

Akhirnya-perut aku memang sensitip bkn blh makan sebarangan.Perutku seperti aku jugak yg sensitip heheh tapi sensitipku bertempat okehhh!!!

17 comments:

Hayati Huri November 22, 2008 at 5:45 PM  

ahahahahaaa
dilanda cirit-birit ke k.bie?
hekkk:P
mak pown salu je soh mnum teh pekat tnpa gula stiap dilanda pnyakit 2..xthn kowtttttt...:s

pic 2 aleen ke?

Hayati Huri November 22, 2008 at 5:46 PM  

upsss
pmbtulan cmmnt d bwh

"stiap kali"

:)

Hayati Huri November 22, 2008 at 5:47 PM  

eh eh cmmnt d ats

sory sory

:D

Bie'z November 22, 2008 at 7:08 PM  

wah wah trma ksh sbb komen.Kasih diterima ke tdk ni?heheh
Byknya komen hahahah ya ar...sakit bangat dong..hr ni tahan sikit

Bie'z November 22, 2008 at 7:09 PM  

ya takpe takpe kesilapan tu biasa org lakukan tp jgn selalu plak buat kesilapan heheh

Bie'z November 22, 2008 at 7:12 PM  

sori sori naik lori lah heheheh
ya ituah aleen yg sllu dimaksudkn.Nape? nk srh dia ambik gmbr ke??hehe power tu tak padan dgn bdk kecik?huhuh

Hayati Huri November 22, 2008 at 11:06 PM  

hahha kasihmu diterima la wahaii k.bie kuu;)
ari ni mud nk komen org byk2 membuak2.heee

smuge cpt sembuhh ye k.bie..
jgn mkn bebukan sgt..:P

Hayati Huri November 22, 2008 at 11:06 PM  

insyaallah tidak akn diselalukn:)

Hayati Huri November 22, 2008 at 11:08 PM  

xnk lah nek lori,nk nek feriii^^

owhh dia pndai amek gmba ke?
umoq dia bpe k.bie?

Bie'z November 23, 2008 at 1:54 AM  

hahha terima kasihlah sbb sudi terima kasihku hahhaa
ari ni mud nk komen org byk2 membuak2.heee wah! membuak2 takpe jgn membuat2 hahaha
terima ksh dik non-kita dh hmpir2 smbuh mungkin keberkatan doa anda.terima kasihku lagi ya!hahahh

Bie'z November 23, 2008 at 1:58 AM  

hahah nk naik feri ka dlm musim2 hujan gini, kang tak dan naik feri, dia larikkkk sampai terbalik2 kerusi hahahahah ada belani ke???

Bie'z November 23, 2008 at 2:00 AM  

oh bdk kecik tu...br hbs UPSR.
Mmg pandai pun ambik gmbr.Power tu, dia tahu gmbr yg di edit atau tak atau sebaliknya atau apa2 je!jaga2
hehehe
nk berkenalan pn blh, sbb dia pun cam kita gak, gila2 remaja hakhakhak

Bie'z November 23, 2008 at 2:00 AM  

oh bdk kecik tu...br hbs UPSR.
Mmg pandai pun ambik gmbr.Power tu, dia tahu gmbr yg di edit atau tak atau sebaliknya atau apa2 je!jaga2
hehehe
nk berkenalan pn blh, sbb dia pun cam kita gak, gila2 remaja hakhakhak

Hayati Huri November 23, 2008 at 7:30 PM  

xmembuat2 eyhh..
ikhlas nehh..

k.bie k.bie..

Hayati Huri November 23, 2008 at 7:32 PM  

owhhhh bahaya gax eyh aleen 2..
ehehee.ape yg bahaya nth?:P

nk lah kenalan ngn dea 2..

nt smpaikn slm perkenalan pddea ea k.bie
:)

Zumie November 24, 2008 at 7:45 PM  

apsal nama i disebut2 ni hehehe..

apsal pewot tue..

Bie'z November 29, 2008 at 1:05 AM  

Eh nama ZUe ke yg disebut2 bkn zoo ke yg i tls tu?hakhakhak
kalau terasa sori krn gunakn nama anda tnpa mendpt hak kebenaran dr cik punya diri yg rasa skt bila berdiri hakhaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP