Friday, November 14, 2008

Kenyang

Sejak dari pagi perut ini tak kusumbat dengan makanan.Selera aku mati tiba-tiba.Kenapa pula selera itu hilang, ke mana pula menghilangnya?.Apa yang aku rasa masa ini?.Apa yang tak kena dengan diri aku sejak akhir-akhir ini?.Siapa yang aku kenang?.Siapa yang aku rindu?.Siapa yang membuatkan hati aku terluka?.Apa yang bermain di minda aku saat ini?.Siapa pula nak kuadukan masalah yang menjenguk di ruang minda aku ini?.Terlalu banyak persoalan yang bermain di minda aku saat ini, alangkah indahnya kalau dapat aku menikmati suasana indah di Pantai Balok seperti yang selalu aku lakukan dulu.Sudah lama tak ke sana, rasa rindu pula pada keindahan itu.Sejak Azie berpindah ke Kuala Lumpur aku sudah kurang menapak ke sana.Kalau tidak dengan dialah selalu aku hilangkan diri ini di saat hati sedang berduka.Andai....

heheh saja je tuh! aku nak tulis cerpen ar...minggu ni satu habuk kuman gajah pn AKU tAk menuLis AsyIk chAT dan beremel dgn kaWan jerk! keje aku sih...hEhehEEEE
Kalau korang nak tolong siapkn cerpen tu bagus gak aku alu alukan hUHuUUUUhUhUUU

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP