Saturday, November 22, 2008

Apa-apa jelah!!!

Photobucket


Photobucket


Dah pagi rupanya.ERm...dah 1 pagi lebih.Mata tk ngantuk sbb td aku dh terlena, tk lama kejap je tak sampai pun 30 minit.Korang nk tahu tak, asal aku nak lena je anak buah aku kacau, asal nak lena je anak buah aku kacau, asal kena kacau je aku nak lena.Aduh...nak rest kejap pun tak boleh huhhu

Dlm aku dh terjaga tu, sempat jugak tgkp gmbr kat luar rumah.Hisy...tak blh tgkp lbh2 nanti tak pasal2 tertangkap gmbr 'sesuatu'.Apa dia yg aku maksudkn tu, fhm2 sendirilah ya!.

Cantekkk gak gmbr di waktu pagi.
Yang plg aku suka cahaya lampu dr apartment tu yg cantekkk.I like...
Apa lagi zassss layannnn

4 comments:

Y A T T Y November 22, 2008 at 5:49 PM  

eh eh pic yg 1st tu yaty cm perasan 'sesuatu' la k.bie..
k.bie xpasan ke?

Salbie S November 23, 2008 at 5:54 AM  

wei adik sayang...jgnlah main2 dik seram sih heheheh

Y A T T Y November 23, 2008 at 7:37 PM  

hahaaa
xsngka k.bie ni ghupenye penakott seyhh
:P

Salbie S November 23, 2008 at 8:50 PM  

eh mana de penakott daa kita berani kerana benar je hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP