Sunday, November 2, 2008

HARI ISNIN

Biasalah hari Isnin...macam malas je nak buat sesuatu.bagi ygg bekerja, bersekolah memang ramai yg berasa begitu kan?.Aku tak apa sebab aku kerja aku menulis je sepenuh masa, malas ke apa ke sendiri mau ingatLah heheh tapi aku cuba elakkan daripada bersikap bermalas-malasan, tak elok tu! aku nak jadi org yg berjaya.Aku doakan korang pun begitu jugak.ApaLah nak malas-malas pulakkan?.Org yg malas org yg rugi.
Aku ada kat KL sekrg.Seperti yg aku kata, aku akan rajin update kalau aku dh menapak ke KL huhu
aku sambung sekejap lagi ek, anak buah aku ajak gi mkn kat bwh jap...alahai!
Uh! hari Isnin...ptg ni hujanLah, Alhamdulillah...seronok tanam-tanaman blh subur jadinya
aku ingat nak pergi carrefour tp malas plak...huhuhu
Mlm ni aku nak siapkan keje yg kakak aku minta tlg tu!kalau siap...tp byk...kalau siapkan mlm ni bila masa pulak aku nak tdr kan?hehehe Aku nk tdr gak...sejak akhir2 aku kureng tdr ar...kalau malas bila pulak nak siapkan kan?masalah betul hehe
Ok aku nasihatkan jgn malas2 ek sekali sekala tak mengapa.Sebab bila malas kita juga yang rugi bukan orang lain kan?? lu pikirlah sendiri

2 comments:

arianna adrizal November 2, 2008 at 11:08 PM  

termalas jap td. hehe. isnin selalu mmg berhajat nk lemau2 tp tak dan. keje da menunggu.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP