Wednesday, November 5, 2008

Komen

Lepas ni aku nak banyak letak gambar kat blog aku ni.Bukannya apa, anak buah aku yang terror gila dalam bab cantik mencantikkan sesuatu benda, dah komplen kat aku."Apa ni cik...blog tak menarik langsung.Letaklah gambar." komen dia.Dia kata jangan terasa hati dengan komen dia tu.Eh! aku langsung tak marah pun.Aku senyum je.Aku balas ym dia, "Macamlah acik ada internet kat rumah dan nak buat lawa2 blog acik tu?." Dia balas dengan hehehe tau takpe!.Bukan aku tak nak letak gambar, jangankan gambar segala bapak gambar pun aku nak letak kalau ada internet.Faham keadaan, aku tak ada internet.Kalaulah ada...
Kalau letak gambar biarlah gambar yg elok2 kan?. Hisy...kalau ada gmbr yg tak elok macam mana tu?. Nak teruskan tgk atau nak tengok sikit2 atau tak nak tgk?.Ah! tak payah tgk, itu nasihat aku.
Malam nanti aku nak ambik gambar.Gambar apa ek? gambar apa2 aje asalkan bukan gambar yg tak elok hehehe nanti tak pasal2 aku pun turut sama dapat dosa.Ya Ampun!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP