Wednesday, November 5, 2008

Rasa Meriah

Photobucket

Apa yang meriahnya tu?.Hehehe sebenarnya sejak aku dikomen oleh anak buah aku tentang blog aku yg tak cantik lagi tak menarik ni, aku mula bersegamat eh! apa keheinya yop tulis bersegamat pulak ni?heheh uh! perasan jugak rupanya.Hahah aku saja je...bukan bersegamatlah, Segamat tu nama tmpt di Johor kan? yg aku maksudkan ialah aku mula bersemangat nak bg cntk blog aku ni bila aku di komen oleh anak buah aku sendiri.Huh! kecik2 dh pandai komen kat aku ni ya! hehehe takpe...sekurang-kurangnya ada jugak yg nak komen, kalau nak harapkan Kak Seri yg bagi komen aku rasa dan berhabuk lapuk blog aku ni!heheh jgn marah noo...nanti kena jual novel Kak Seri heheheh
Tadi kata meriah, tapi apa kes pulak letak gambar cili padi yang pedas tu?. Jangan terTipu kiri terTipu kanan plak ya! hehehe gambar sekadar hiasan...ala...dlm majalah ke dlm paper pn selalu buat gitu jugakkan...jadi aku tiruLah hehehe Gambar sekadar hiasan...nak sedap lagi ayatnya, tak ada kaitan dengan yg hidup ataupun yg telah meninggal dunia huhuuhu Uh! berapi Kak Seri sebab kena tipu dengan aku lagi.Suka benor Salbie ni buat gurau heheheh Cili padi sedap tapi kan kalau makan banyak2 mahu berapi telinga ni kan???Kalau makan cili kampung waduh2 pedas bangat sih! hehehehe
Akhir sekali aku nak menyanyi lagu Rasa Sayang yang aku ubah jadi Rasa Meriah hahahah
dengarlah ya aku tahu memang sumbang mambang suara aku ni tapi at least adaLah juga aku 'sumbang'kan sesuatu utk didengari hehehe
1 2 3...mula...Kalau rasa meriah makan cili, kalau rasa meriah beginiLah caranya kalau rasa meriah makan cili hahahah Ada2 aje! apa2 aje!
Mmmm...siapa yg mkn cili dialah yg terasa pedasnya! hehehe
Daa...selamat!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP