Thursday, November 20, 2008

Next Station...KLCC hehehe

Ni gambr semalam masa gi KLCC naik tren je...tu pasallah tajuknya Next Station...KLCC heheh malas nk citer byk2 zassss layannnn ek!

Photobucket
Gambar kopi yg best di pagi hari dr Mc D lagi

Photobucket
Dlm kesibukan org lalu sambil tebas lalang heheh kita baca Majalah yg dibawak khas dr rumah hahah

Photobucket
Hujan...raining...heheh

Photobucket
Hujan menangis.Apakah yg membuatkn hujan sedih ek?

Photobucket
Hujan masih menangis.Agaknya apakah yg membuat hujan terus-terusan menangis?.

Photobucket
Bosan duk tunggu anak buah dgn gang2 bas sekolah dia hbs tgk wayang tak pasal2 tertangkap kering gmbr org yg duk kat bwh huhuhhu takpe tertangkap kering tak perlu repot JAWI hehehe

7 comments:

MiSZuE November 20, 2008 at 7:25 PM  

hhehe tangkap kering..ikan kering ade x?

sweethOneY November 20, 2008 at 7:36 PM  

hihihi
slalu ujan kan skrg (:

Y A T T Y November 20, 2008 at 7:39 PM  

ehehee
kenapalah hujan itu trus-terusan menangis ye?

Salbie S November 20, 2008 at 8:53 PM  

zue-hahah ikan kering for surehebohlah ada kat dlm kolam tu hahah cuma ikan tu tetap kering walau duk dlm air heheh mcm mana tuh???

izza-hiihihi jugak hujan tersenyum je takde lagi hehehe

yatty-erm menangis sbb manusia sering terlupa huuuhuuhu apa yg dilupakn tu?fikir2 kanlah

Y A T T Y November 21, 2008 at 7:50 PM  

manusia sering terlupa pd hujan kowt
sbb tu dia terus-terus menanges.
ada btol k.bie?

Salbie S November 21, 2008 at 8:24 PM  

terlupa pd hujan?erm blh diterima jugak, tp ada yg lbh menyedihkn tau...hikhikhik

Salbie S November 21, 2008 at 8:26 PM  

yatty-cuba tangkap kering gmbr hujan camne?hah....??? tangkap kering gmbr hujan makan anda akan ditangkap basah selepas itu hahahahah mau ka tak mau ka????heheheh

best citer nih...sure kat paper pnya hakhak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP