Monday, November 17, 2008

Hujan Yang Turun

Lebat juga hujan hari ni.Bagus apa hujan, hujan membawa rahmat.Dahlah hari ni hari Isnin kan kan, bila hari Isnin faham-faham jelah,nak bergerak pun rasa malas.Pada yang bekerja tu, selalu je merungut kalau tiba hari Isnin.Eh! jangan gitu, tak baik malas-malas tau.Rugi malas ni, memang rugi ar pada sesiapa yang malas.Eh! apa entri yang aku nak tulis ni sebenarnya ya?.Erm...zasssss layan jelah... bagi jelah hujan yang turun.Belek jelah gmbr yg aku tangkap, mcm profesionL Tapi hampagas, anak buah aku kata apa ar acik nih!erm...zassss layannnn huuhuu
Dan aku pun malas-ek! tadi kata tak baik ckp malas2 akhirnya aku plak yang berjangkit rasa malasnya huhhuhu erm...tak sengaja tu!hahahah
Jom layan pic yg tak membanggakan but...but...aku nk jugak mencubakan hukhukhuk


Photobucket
Masa ni hujan tak lebat lagi.Dan yang ni gambar yg aku ambik utk try uji test je kamera baru anak buah aku yang baru je dia beli semalam.Wah! Canon tu, harganya...mak ai! tak mampu aku utk cakapkannya.Erm...berbaloilah dapat hadiah mahal gile macam tu sempena kejayaan dia dlm UPSR.


Photobucket
Gmbr ternampak suda...rumah org sebelah.Takpelah bagi glamer jap huhuhu


Photobucket
Gmbr apartmen dpn rumah yg tinGGi menjulang.Hisy...gayat aku huhuhu


Photobucket
Gmbr hujan turun lagi.Dan aku namakan gambar ni gambar tangkap basah.Kena buat repot ni hahahaha.Gmbr ni anak buah aku tangkap namanya ALEEN-budak lagi baru hbs UPSR, tp minat gila kalau bab bergambar ni!huhhuu Yang tu rumah org belakang.Dia selamba badak air hujan je hehehe ambik tanpa permit drp tuan rumah tu! Ala...bukan dia nampak pun hahaha



Photobucket
Gmbr dekat bilik.Cantik punya corner baring atas katil aku ambik hahahah

3 comments:

Bie'z November 18, 2008 at 1:44 AM  

yalah tu izza, kalau tdr time hujan namanya tdr hujan kalau tdr sampai tk sedar diri namanya tdr mati hahahah gitulah kan kan?
gelak besar nampak hahaha

ALEEN November 22, 2008 at 12:37 AM  

HAHAHAH post ini berjaya menarik perhatian ku , KERANA ada nama ku !!! WAHAHAHA , promote nama org ye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP