Sunday, November 9, 2008

Kerana Terluka

Kak Seri saya pinjam tajuk novel akak ya? jangan marah tau! nanti akak kena jual novel hehehehe Dapat tajuk ni pun on spot je! mula2 nak letak nama Chipsmoreseri tapi tak jadi plak heheheh just joking kak...

Photobucket

-Akhirnya dapat jugak aku beli novel ni setelah sekian lama mencari di sana sini tak berjumpa akhirnya ketemu jugak novel ni!.Haritu aku mencari di MPH,Wangsa Maju tak ada, cari di KInokuniya jugak habis.Dan KERANA TERLUKA aku dah malas nak mencari, biarlah luka tu baik sendiri hahahah Akhirnya dapat jugak aku beli novel ni di Popular Book Fest, Ampang Point.Penulisnya aku tak kenal secara bersemuka cuma di alam siber saja kami rajin singgah menyinggah di blog masing2.Syukur Alhamdulillah.Kalau jumpa Kak Chipsmoreseri nak minta ditandatangani nvl terbaru dia ni! boleh gitu Kak Chipsmoreseri hehehe

Sekadar promosi-bagi yang tak mendapatkan lagi novel terbaru daripada Aida Adrianna dapatkan sekarang di pasaran.Bukan di pasar ya tapi di pasaran.Tapi...kalau nak beli di pasar boleh jugak, dapatkannya di pasar raya lah bukan di pasar borong atau pasar jual ikan dan sayur ya! hehehe
Bacalah kisah Nudra Haneem yang hidupnya sering diduga.Nak tahu lebih lanjut, dapatkan di pasaran sebelum kehabisan.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP