Wednesday, November 5, 2008

Baca Majalah Juga...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Itu antara majalah-majalah DBP yang aku baca.Satu lagi yang baru muncul kembali setelah direhatkan iaitu majalah Tunas Cipta.Dalam majalah ni lah yang selalu aku sumbangkan karya aku.Walaupun tak banyak tapi adalah juga kan daripada tak ada langsung.Biasalah agak susah juga nak dapatkan majalah-majalah DBP di kedai rumah aku, kena pergi ke bandar baru ada.Tak kisahlah susah sikit, bak kata Kak Dewi, usaha tangga kejayaan.Kalau tak ada tangga, rajin2 lah cari ya tak pun buat sendiri hahaha
Kalau suruh aku baca majalah yang lain, ada juga aku baca tapi kuranglah sangat.Aku lebih suka beli majalah DBP.Kalau DBP nak buat majalah untuk wanita ke bagus juga tu hehehe

2 comments:

seriadriani November 5, 2008 at 6:35 AM  

salbie, buatla chat box.. nnt senang kita org nak bersembang..
btw, awak ni rajin betul baca buku. bagus... jadikan amalan. akak sekarang dah kurang rajin sebab selalu kesuntukan masa.

Salbie S November 5, 2008 at 7:56 AM  

chat box?sapa Lah yg nak bersembang dgn saya ya?hehehe Kalau akak je sorg baik tak pyh heheh gurau je kak ya juz joking kata orang putihnya hehehe
Akak ajarlah saya.Anak buah saya yg terror tu pun tak tahu nak buat.So, dia suruh akak ajarkan saya dan dia buat cb.Boleh tak tlg ni kak?.heheh jgn kata boleh blah sudahlah ya!heheh
thx jangan puji lbh2 nanti koyak pulak seluar saya heheh kalau saya tk membaca saya tk blh nak menulis kak.dahlah keje saya menulis sepenuh masa, sehari tk membaca rasa gelap dunia.
Takpelah kak, kalau tk dpt baca buku, baca papan tanda kira membaca juga kak kan?hehehe
Saya ni kan kan kalau dh membaca tak ingat dunia luar dh, makan pun tak ingat dah.Tp membaca tu pun dh kira makan jugakkan ya Lah makanan minda so kenyang satu kepala dan perut jugak hahahaah saya gurau ek!
Anyway bila tayang buku banyak2 tu bkn untuk menunjuk tapi utk peringatan kpd semua termasuklah diri saya sendiri.Membaca jambatan ilmu kalau tak membaca bagaimanakah agaknya?
Alahai...panjangnya cerita hehehe terlebih suda...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP