Tuesday, November 18, 2008

Tengok-tengok Pandang Memandang Hehe

Photobucket
Jurugambar profesional.Baru je memiliki kamera Canon

terbaru dan baru je lulus Sijil Ambil Gambar dalam UPSR baru2 ni.Pada sesiapa yg gila bergambar, panggil je bos kecik ni di talian tut tut tut maaf! talian terputus hikhikhik
oh oh , name die
ALEEN.Jgn lupa tu !


Photobucket
Ni gambar sapa entah?huhuhu asyik bangat sih itu
anak buat keje dpn laptop yg meletop
gitu hahahah Akukah si anak itu?hikhik apa apaan sih!
Rasa macam orang yang tak mahu dikenali sebab buat
kesalahan paling besar dan zalim
untuk masuk dalam tv atau paper pun ya?
Ya ampun!huhuuhuhu Macam2 Aznil betullah
aku ni kan?.


Photobucket
Gambar org malu-malu kucing.Meow meow meow.
Kucing yang malu ke atau dia yang malu?hahahahahah



Photobucket
Cun jugak gambar gini ek
teringat pulak pada zaman tok kaduk dolu
ah!indahnya kenangan, sbb kenangan
tetap di situ tidak seperti
zaman yang sentiasa berubah...
cam sedih pun ada gak bila terkenang di zaman dolu kala jengking lagi huhuhuhu
Agak2nya manalah menghilangnya kala jengking aku tu dolu
hikhikhik sedih beb kalau dikenangkan zmn mudo-mudo dolu

rasanya erm rasanya...malas nak rasa dah sebab dah tak
terasa apa2.Kata org barang lama usah dikenang.
Eh! ya ke?.Barang antik tu bukan ke barang lama
ada je org kenang dan minat lagi sampai kini kan kan?
huhuhuhuhuhuhu apa apaan aku
sih.

3 comments:

MiSZuE November 20, 2008 at 7:26 PM  

eh2 sape kah wanita ituuu hehehe

ALEEN November 20, 2008 at 7:28 PM  

eh eh , sipa tu ? WAHAHAHAHAH . pndai pndai je curik gmba org

Salbie S November 20, 2008 at 9:07 PM  

zue-entah makhluk yg ada dan takde hahahah

aleen-tau takpe takpe juga kalau tau dan takpe juga kalau tak tau huhuhuuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP