Thursday, November 6, 2008

Kisah Abby Dan Norman

Erm...apa yg blh aku katakan, berserah sajalah pada takdir.Mengikut muka depan Harian Metro pada hari ini ya bukan hari smlm hahah ,(baru kejap aku lepas baca)
Norman dimakan sumpah:Abby
Dah benci-"Saya tak mahu hidup bersamanya lagi...hati saya benar2 sdh tertutup .Walaupun Norman cuba memujuk, saya tetap mahu meneruskan perceraian ini," kata Abby Abadi, mengulas usaha suaminya untuk menyelesaikan pergolakan rumah tangga mereka tanpa perceraian.


Photobucket

Kesian nasib perempuan ni kan.Masa aku sekolah dulu aku selalu sangat nampak muka Norman tu, sekolah dia belakang sekolah aku (ups! jangan pandang belakang heheh) so...hari2 nampak muka dia.Kalau balik dr sekolah pun selalu muka dia yg aku nampak.Asal nampak muka dia je aku balik sekolah huhuhuhu YaLah! dah jodoh tak panjang.Walaupun Norman cuba memujuk tapi Abby dah patah hati.Erm...tak guna semua pujuk rayu kalau orang dah tak suka, tak reti2 ke?.Walaupun orang perempuan dikaitkn dgn kelemahan, tapi bagi meneruskan kehidupan kita kena tabah dan kuat.
"tertutup sudah pintu, pintu hatiku
yang pernah dibuka waktu, hanya untukmu
kini kau pergi dari hidupku
ku harus relakanmu walau aku tak mau" untuk Abby Abadi kena ubah...ku harus relakanmu memang aku mahu hehehe Abby tabah dan gagahkan diri anda.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP